Dag 8 ett ögonblick

detta var ett svårt ämne. men ett ögonblick som jag minns som en lättnad var när min mamma var sjuk och låg i respirator och dom visste inte om hon skulle vakna igen, men en dag när jag och min syster kom dit så hade dom väckt henne och hon hade klarat denna kris, det var ett underbart ögonblick, fast hon var ju lite underlig dom första dagarna men de blev bara bättre och bättre för varje dag som gick och det var ett underbart ögonblick som man alltid kommer att minnas.
det var nog första och sista gången i mitt liv jag bad till gud, och det var att mamma skulle klara detta.


Kommentarer
Postat av: Lena Dahlbäck

Va gullig du är, det värmde mammas hjärta.Älskar dek

2010-11-27 @ 20:07:51
Postat av: Lena Dahlbäck

Va gullig du är, Det värmde mammas hjärta. Älskar dej

2010-11-27 @ 20:09:29
Postat av: Syster

Ja jag glömmer det aldrig. Den dagen och det ögonblicket.. Då hjälpte han där uppe oss.. och det är jag tacksam för.

2010-11-28 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0