dag 7 min bästa vän

min bästa vän är min syster jenny. när vi var små så var vi nog inte bästa vänner men när vi blev lite äldre så kom vi närmare och närmare varandra. när de tog slut me hennes kille en gång så flyttade vi ihop för hon ville inte bo ensam och klart man ställer upp. vi bodde ihop i några år och hade för jäkla kul, vi var på krogen och hade allmänt skit kul, vi var på spökjakt,drev med folk :) vi grälade men vi vet alltid vart vi har varandra. sen jag flyttade till småland så har jag saknat min syster sjukt mycket, jag är ju van att ha henne nära mig hela tiden, sen helt plötsligt är hon flera timmars väg bort. jag kan prata med henne om allt och jag litar på henne till 100%.  jag önskar henne all lycka i världen för det är hon värd. jag älskar och uppskattar dig jätte mycke jenny. tack för att du finns.


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag fick tårar i ögonen när jag läste detta..

Du är min bästa vän och du ställer alltid upp för mej. Jag gör vad som helst för dej min älskade syster. Önskar dej all lycka som finns att ge. Jag älskar dej nu och för alltid.

2010-11-28 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0