Dag 6 min dag

har missat 2 dagar så får skriva om min gårdag.
klockan ringde 06.20 och jag klev upp 06.30, slängde i mig lite frukost och gjorde 2 mackor till frukosten i skolan.gick ut och såg min lilla bil vara täckt med snö,tog en kvast och sopade rent bilen.
hämtade upp 2 klasskamrater och vi gled till växjö och lernia. jag satt framför en dator hela dagen och pluggade svetsteori för jag orkade inte svetsa igår. kl 16.15 begav vi oss hemåt mot tingsryd igen och när jag kom hem så hade dom inte plogat våran väg men jag hade tur och kom upp för backen. pelle kom hem en stund efter mig och då körde vi ner till guldsmedjeaffären för att köpa dop present till pelles systers bebis clara för vi skall på dop på söndag.  sen hem och göra mat, pasta med kall tonfisksås, gutt. efter det så tog jag en dusch och sen kollade vi på hockey hv-linköping där hv gjorde en makalös vändning från 0-2 till 3-2 underbar seger. sen kollade vi slutet på robinson sen gick jag och la mig och läste. sen var dagen slut. ungefär så ser mina dagar ut nu när jag går i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0