Dag 3 mina föräldrar

Min mamma lena är den bästa mamma man kan ha, hon ställer alltid upp om man behöver hjälp och hon har alltid svar på alla frågor och funderingar man har, hon kommer nästan alltid med bra lösningar på ens problem :)
Visst man har ju kännt att man inte orkar lyssna på henne men det känner nog alla med sina föräldrar. Jag önskar min mamma all lycka i världen för det förtjänar hon. Tack för att du alltid finns där mamma. älskar dig.
 

Min pappa mats är också den bästa pappa man kan ha för att han ställer också alltid upp om man behöver hjälp. Tycker han att man gör fel så säger han det, visst han kanske inte säger så mycket men om det är något han verkligen tycker är fel så säger han emot. Och vill han inte göra något man ber om så gör han inte det.  Jag önskar pappa all lycka i världen för det förtjänar han. tack för att du finns pappa. älskar dig.

det jag tycker är bäst med mina föräldrar så är det att dom har varit vänner sen dom skiljde sig när jag var 6 år ungefär. vi har firat jul tillsammans alla jular utom 1. om någon av dom har en ny partner så är dom alltid välkomna in i familjen.


min kära pappa&mamma


Kommentarer
Postat av: Sarah

Sötnosar!

2010-11-21 @ 21:29:46
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0