Dag 1 presentation

Mitt namn är Hanna är 25 år och bor i smålands djupa skogar i en liten håla som heter tingsryd.
Är tillsammans med världens bästa sambo och vi har världens sötaste kisse.
Går just nu på en svetsutbildning i växjö vilken jag trivs som fisken i vattnet på. Jobbade innan inom äldreomsorgen men kände för att testa något nytt.
På fritiden umgås jag med mina vänner och hockey,HV71 ligger mig varmt om hjärtat.
Saknar såklart min familj och vänner på gotland men trivs bra här men skall tillbaka till gotland om några år, hur länge de dröjer vet man aldrig.
Ha de/H


Kommentarer
Postat av: Syster

Men jag bor ju inte på öjn, saknar du inte mej då?

2010-11-21 @ 11:42:14
Postat av: Hanna

jenny jag skrev ju att jag saknar min familj. och du ingår i den, klart jag saknar dig.

2010-11-21 @ 13:58:58
URL: http://buttard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0