Ny lur

Idag kom min nya lur som jag beställde i lördags, den var fin :) annars har de inte hänt så mycke här, idag tittade solen fram efter att ha varit osynlig väldigt länge, fast lika snabbt kom dessa molnen fram och regnstänken kunde inte hålla sig borta, även fast de bara var en liten skvätt så kunde de inte hålla sig borta :)
idag har jag pluggat men jag och karin tröttnade så vi drog till börjes och fikade istället. imorrn skall vi in till växjö och handla lite, hoppas på fint väder så vi kan fika utomhus. nu ska jag spela alfapet med sarah på betapet, det är ett väldigt roligt nöje och man fastnar lätt fram till småtimmarna :)

ha de/H

detta är min nya skönhet


Kommentarer
Postat av: Jana

Snygg mobil, gillar att de är så stor display. Jag ska nog ge min lur till Hugo så han kan "råka" kasta den i golvet några gånger =) Kram

2010-05-19 @ 08:51:56
URL: http://jamisen.blogg.se/
Postat av: Syster

Tuff mobil verkar det vara... Regn? Här har vi haft fint väder hela vecka, 20-25 ggr och sol...

2010-05-19 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0