Hej

veckan har varit lugn, har pluggat och varit i stan med karin och shoppat lite smått och gott. nu är det helg och pelle är hemma igen, skönt, fast just nu är han inte hemma för han är och lagar gräsklipparen,bärjar bli dags att klippa gräset nu de börjar bli väldigt långt. jag är väldigt trött på vårat väder, igår när jag och karin gick ut från skolan så sken solen och det var jätte varmt, jag åkte hem för att städa och hängde ut mattor och filtar, hörde något konstigt bankande och tittade ut då regnade de världens största regndroppar och sedan brakade åskan igång, ena minuten var det sol och fint, andra minuten så spöregnar det och åskar, värmen har kommit men solen saknas, tycker det är dags för sommaren att komma nu är ju faktiskt snart juni. på lördag skall vi på marknad i holje och förmodligen köpa korvar från delikatessgrabbarna, jätte goda korvar, sen skall vi grilla med pelles föräldrar om vädret tillåter förståss, på söndag eftermiddag kommer mamma hit och skall stanna till torsdag, det skall bli jätte trevligt att bara umgås hon och jag. nu skall jag fixa lite här hemma.

ha de /H


Kommentarer
Postat av: Nyba

Va ni är söite:)

2010-05-21 @ 12:55:45
Postat av: Sarah

Vad mysigt!

Tråkigt att ni har dåligt väder. Här i Linköping regnade det tidigt igår morse och likaså idag. Men dagarna har varit soliga och VARMA. Man svettas halvt ihjäl. Man ska väl inte klaga antar jag :)

2010-05-21 @ 15:56:36
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: mamma

Gulligt.

SEs i morgon. Jag tar med mej solen.

Kram

2010-05-22 @ 23:22:53
Postat av: Syster

Hoppas ni har det mysigt, fast det tror jag att ni har... Puss på dej.

2010-05-25 @ 19:18:53
Postat av: Syster

Hoppas ni har mysigt, fast det vet jag att ni har.. Puss på dej..

2010-05-25 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0