Hej

Hej alla glada där ute. jag är alltid lika kass på att uppdatera men vet aldrig vad jag skall skriva om. sedan jag skrev sist så har ju mamma varit här och det var trevligt, vi var på ullared och vi hittade lite smått och gott. har inte jobbat så mycke den senaste tiden, men på måndag börjar mitt sommarschema, sen jobbar jag hela midsommarhelgen, bra pengar :) på torsdag drar jag till göteborg ,jag och sarah skall bo vid hennes kompis och sen skall vi gå på metaltown, inte direkt min musiksmak men de finns något band man känner till iaf. det skall bli kul, dricka gott och lyssna på musik med sarah kan inte bli annat än bra.. tis 6 juni drar jag till ön och stannar til söndagen, farmor skall begravas på onsdagen så då passade jag på att stanna kvar över helgen, jenny skall också ner då så de blir några dagar tillsammans med henne, de blir great.
denna vecka är man särbo igen, pelle är i linköping och jobbar denna vecka, så vi ses inte på en hel vecka eftersom jag skall iväg i helgen, men det är ju nyttigt att vara ifrån varandra lite sägs det, men jag gillar det inte.

ha de/H




Kommentarer
Postat av: Sarah

6 juLi menar du väl? :)



Du kommer älska hårdrock efter den här helgen ;)

2010-06-14 @ 14:40:26
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det blir nice att umgås med dej ett par dagar, som på den gamla goda tiden.

2010-06-15 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0