hej

som sagt så är jag jätte dålig på att blogga, har börjat jobba på mitt sommar schema och har inte tid eller ork till mycket annat. midsommar var lugn jag jobbade hela helgen.
den 19 juni så firade jag och älsklingen 1 år förlovning och det firade jag med att vara i göteborg med sarah och vara på metaltown, men det var trevligt, mycket dricka och hård musik :)
sommarvädret har iaf kommit, hoppas det håller i sig till nästa vecka då jag skall till gotland, åker ner på tisdagen och hem på söndagen, någon som är sugen på fest på fredagen så hör av er.


vår förlovning förra året


jag och sarah på metaltown, fråga inte hur vi ser ut,lite mycke dricka kanske.




ha de/H


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är ju vår förlovningsbild!!

2010-06-28 @ 19:46:28
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman.

De ska bli så kul att träffa dej.

Ha de så bra så länge.

KRAM

2010-06-28 @ 20:42:05
Postat av: syster

Ja jag är sugen på ett par järn..... nice.. kramar

2010-06-29 @ 18:28:36
Postat av: Jana

Hon på bvc trodde också att det var värmeutslag. Skönt att de inte va något värre än så. Kram!

2010-07-14 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0