----

Sommaren är i full gång och jag jobbar och står i. Har hunnit vara på gotland nästan en vecka med syrran, det var trevligt, vi solade,grillade,badade och gick på begravning och bara umgicks. Nu är det fullt upp med jobb tills vecka 31 då skall vi till ramsvik på semester jag och pelle, bo 4 nätter i en stuga och bara mysa. Har varit förkyld ett tag och rethostan tar kål på mig snart. Egentligen så skulle jag bara vilja ha semester och vara på gotland med nära och kära och bara vara. nu skall jag snart städa och baka bröd. ha de /H




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du gumman livet är inte alltid rättvist. Hoppas ni får underbara dagar i stugan.

Saknar dej gumman.

Här hemma är allt lugnt.

Jenny är på fårö mad Anna idag.

Daniel kommer hit och grillar med mej och Jenny i morgon torsadag, det är bara du som fattas.

Kram och ha det så bra.

2010-07-21 @ 12:46:10
Postat av: Syster

Du är saknad....

2010-07-21 @ 21:42:40
Postat av: Jana

Där slite semesterby ligger... men de blir tyvärr ingen stuga ändå. Om man tittar på kalkylen igen så låter det lite väl bra för att va sant. Sen är det inte säkert man får havsutsikt från sin stuga heller... å nära till havet har vi ändå. har ni några planer för hösten? tänkte vi skulle åka och hälsa på er då eftersom de inte blev något nu i sommar. kram

2010-07-25 @ 20:33:51
Postat av: Jana

Va skoj! Ser fram emot å se er. Är ni hemma sista veckan i november tro? För de hade varit sååå mysigt å gå på julmarknad igen! har för mig att de var då vi var nere sist å korre julmarknad hade öppet? Hur som helst så hade de varit kul å komma ner till er igen.

2010-08-07 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0