Resedagboken

ja som ni säkert alla vet så drar vi till thailand på lördag och stannar 1 månad.  vi kommer finnas på resedagboken för er som vill vara lite avis :) hannapluspelle heter vi där. kolla gärna in och skriv en hälsning till oss, kommer vara inne och uppdatera så ofta jag kan och har lust :)
har fått frågan om vi kommer gifta oss där nere men det kommer vi inte att göra, skall jag gifta mej så vill jag ha min familj närvarande.
det kommer bli underbart att bara vara och njuta med älsklingen.
hoppas ni kommer ha jättekallt och frysa medans vi är borta, skall bara tänker på er ibland :p


Kommentarer
Postat av: Jana

Va bra att ni lagt upp er på resedagboken =) Ha det underbart! Kramar från oss

2010-01-05 @ 18:31:41
URL: http://jamisen.blogg.se/
Postat av: Syster

Hoppas ni får det underbart och är rädda om er. För det är ju grym varmt där.

2010-01-07 @ 16:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0