........

hej! nu är sommare nästan över, eller sommarjobbet iaf, det har varit en bra sommar med massa trevligt folk på jobbet som vanligt. har även hunnit ha lite semester med pelle, vi har varit i ramsvik som ligger nära smögen, det var mysigt inte så bra väder som vi hade hoppats med de var mysigt ändå, vi körde massa vattenskoter och åt skaldjur, fick även se en säl vilken var det bästa på hela veckan :) vi åt även mat på "lilla hunden" där dom spelade in saltön. ikväll skall jag ha vikariefest för oss på jobbet i sommar, skall bli trevligt,lite grillat och såklart lite vin. har varit på arbetsförmedlingen idag, skall gå en svetsutbildning, dom skulle ringa vecka 35 så skall jag få gå några veckor och prova. känner att jag vi´ll prova något nytt, man kan även få truckkort,vilket alltid är bra att ha. nästa vecka bär det av till gotland hela veckan, skall bli kul att träffa lite vänner och såkart familjen, hoppas bara att jenny och anders kommer.

ha de bra /H





Kommentarer
Postat av: mamma

Hallo gumman.

Mycket på gång märker jag.

Det är bra de.

Ska bli kul att ses igen.

Kram Mamma

2010-08-16 @ 18:15:59
Postat av: Syster

Hej. Vad bra att du fick den chansen att prova svetsning.Jag skulle oxå vilja göra något annat. Hoppas att du får kul i kväll och låt bli mintun ;)

Kramar

2010-08-16 @ 19:53:29
Postat av: Sarah

Kommer du hit igen? Vad roligt!

Ja just det. Det är ju Slite marknad :)

2010-08-18 @ 00:49:29
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0