helgen

i helgen så har vi fixat en massa ved till vintern, tråkigt som bara den men vill ju ha värme i vinter. jag har hjälpt älskling att stängsla, bärt stolpar och varit hans lilla betjänt när han behövs något =) vi har också plockat undan poolen, nu är den säsongen över, vi funderar fram och tillbaka om vi skall spika igen hålet eller inte, men vi skall prova en sommar till.
vi har även jagat ut möss från huset som kissen har släpat in och busat med, blir knäpp på henne ibland :)
igår när min sambo kom hem så hade han köpt blommor till mig, han är ju bara för underbar. på måndag komemr mamma på besök hon stannar till torsdag, skall bli kul, umgås bara hon och jag, vi ska iaf till ullared, det är alltid lika kul =)
annars händer det inte så mycket, sitter hemma och degar bara, skit segt med jobb just nu, dom sparar väl in en massa pengar.... funderar starkt på att bli lärling på någon målarfirma eller något, skall kolla upp det närmare.
nu ska jag ut och kolla om jag får igång gräsklipparen..

ha de /H

poolen är borta


mina fina blommor från älskling

Kommentarer
Postat av: Jana

Hehe... ja nu när du säger de så ser ja de =)

2009-09-08 @ 17:01:22
URL: http://jamisen.blogg.se/
Postat av: syster

Va fina blommor han köpt, han kan han :)

2009-09-10 @ 17:07:47
Postat av: Jana

Tack! Ja de är inte alltid man tänker på hur bra man har det.

2009-09-11 @ 14:41:05
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0