.........

helgen har varit lugn, förutom att i fredags så var våran brunn tom, i lördags hade den fyllt upp sig igen men då var det någe fel på pumpen som pumpar in vatten till oss, så det är tredje dagen idag vi är utan vatten, väntar på rörmokaren som skall komma och fixa detta men han verkar vara lite seg. vi har fått duscha hos pelles son och hämtat vatten vid hans bror och son, lite jobbigt faktiskt utan vatten... jobbigast är toaletten, får pinka ute eller hälla massa vatten snabbt i toaletten så det spolar bort.... tur man skall bo på hotell inatt, jag ska tköra till oskarshamn ikväll och möta mamma, sen skall vi bo på hotell där och köra till linköping imorrn hon skall på sjukan där... en kul liten roadtripp, sen får man träffa morsan med det är ju ett plus.
har haft ont i ögat hela veckan som gått, var vid vc i fredags men dom gjorde inget, var där idag också så jag skall till ögonmottagningen i växjö på onsdag, skall bli skönt att få veta vad det är som gör så j*kla ont.
hockeyn har ju börjat också, det har ju börjat galant för HV, skönt... hoppas det håller i sig.
nu skall jag kolla lite på tv sen laga mat sen skall jag börja dra mig mot oskarshamn.

ha de/H

det blir rätt mycke disk när man inte har vatten till att diska :)

 min prinsessa


Kommentarer
Postat av: Jana

Hoppas de blir bättre med ögat! Kram

2009-09-28 @ 20:42:05
URL: http://jamisen.blogg.se/
Postat av: syrran

Ingen dusch hmm jobbigt :(

Hoppas ni har fått ordning på det nu..

Kram på dej

2009-10-03 @ 09:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0