:)

förra veckan hade jag fullt upp, mån-tis var jag i linköping vid sarah och hälsade på henne, det var trevligt, tor-sön var jag vid jenny i stockholm och hälsade på, när jag flög till stockholm i torsdags så hade dom reserverat några säten längst fram, när alla hade satt sig i planet så kom kungen ombord och satte sig 2 säten framför mig, det var rätt häftigt, han såg likadan ut som på bild :) var rätt overkligt faktiskt.....
på fredagen så åkte jag och jenny till barkaby och till väsby centrum, hittade en klänning till brölloppet på lördag, jäkla nöjd är ja med den, på kvällen gick jag och jenny och anders ut och åt på mongolian barbeque på drottninggatan, vi åt buffe, jag rullade därifrån....
på lördagen var vi i kista och täby centrum, handlade inget speciellt, så kvällen såg vi film och tog det lugnt vilket vi gjorde på söndagen också, när jag flög hem i söndags så tyckte jag att jagh kände igen rösten som satt bakom mig i väntsalen på bromma, tittade bakåt och där satt robert aschberg och hans kollega i grannfejden... feg som man är vågade jag inte ta kort på honom :p
idag har jag klippt håret det växer ju som ogräs, måste ju var snygg till brölloppet vi skall på....

min klänning till bröllopet, lägger in bilder efter helgen så får ni se den på :)

jenny och anders på restaurangen
god mat

Kommentarer
Postat av: jenny

fan va snygga vi är :)

vi hade det mys pys vi :)

2009-10-20 @ 17:31:17
Postat av: Carola

Deras mat är ju såå god. Såg du om dom hade polarn o pyret i barkaby? Ska dit för första gången om ett par veckor :o)

2009-10-20 @ 17:33:25
Postat av: malin

Halloj!

Visst struntar man i vad svärmor säger...hehe..kan gärna gå ner ett par kilon till, det gör mig absolut ingenting. Hoppas att du har det bra där uppe i skogen:)

Kramizar Malin

2009-10-20 @ 18:15:22
URL: http://malindyplin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Carola: jag tänkte faktiskt inte på det, men inte vad jag kommer ihåg iaf :)

2009-10-20 @ 18:54:21
URL: http://buttard.blogg.se/
Postat av: Jana

du har bra smak. jättefin klänning! kul att träffa på kändisar också. jag blir alltid så fnittrig när jag ser en =)

2009-10-21 @ 09:23:18
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0