:)

i måndags morse tog jag tåget till linköping och hälsade på sarah, åkte hem igår kväll.
det var trevligt, vi gick på stan och bara umgicks...saknar att umgås med henne, får mig alltid ett gott skratt :)
idag ligger jag hemma på soffan, har fått ont i halsen över natten, inte kul alls ska ju flyga till jenny imorrn och vara där över helgen, får väl stå ut lite....
det skall också bli trevligt för det var ett tag sen jag umgicks med henne bara hon och jag. så denna vecka är fullbokad förutom idag då, så detta blir en slappar dag eftersom jag inte känner mig riktigt frisk.
vet inte vad jag  skall skriva, skall duscha snart och åka och handla lite mat till mig och pelle ikväll..

ha de /H


Kommentarer
Postat av: jenny

Trevligt att du är här... ligger i badet och myser gör du med..

2009-10-18 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0