lördagen

vi var ju på brunnen i lördags, innan var vi vid sten och ingela och drack lite, det var trevligt.... sen skjutsade jesper mig och pelle till brunnen, det var bara vi som ville dit.. när vi väl kommit dit var klockan rätt mycke, så jag fick bara höra lars kristers =( alltså inte black jack.... jaja men de var en trevlig kväll iaf..... igår var jag rätt sliten, åt inget på hela dagen... jaja de är sånt som händer... idag är jag piggare, skönt....
lyckades iaf knäppa lite bilder i lördags...

schysst färg på groggen.....

sten&ingela...

lars kristers

lite kärlek hinns alltid med....

Kommentarer
Postat av: Jenny

va saten missa du Black Jack.... fast du fick ju se lars kristers... det är fint de.. groggen ser mumma ut...

2009-05-25 @ 16:16:36
Postat av: teresee

å så fina!!!

2009-05-25 @ 20:12:40
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: teresee

då å pelle alltså inte lars and the gang....

2009-05-25 @ 20:13:15
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0