helgen

hejsan....
helgen har varit lugn, i fredags var vi hemma och jag målade och pelle fixade golvet runt polen, igår var vi i gellstad på en outlet, köpte lite underkläder, fanns inte så mycket, blev lite besviken.
idag har jag putsat fönstren här hemma och pelle har snickrat golv idag igen, nu är nästan golvet runt poolen färdigt, fröhoppningsvis blir de färdigt till midsommar, då skall de badas =)
vi har även varit och druckit kaffe vid jenny och markus, och lekt med deras hundar, försäker övertala pelle att vi skall ta över en av deras katter, hon är ju så söt, långhårig och fin, men de går inte så bra, han tvärvägrar.
nu sitter jag här och väntar på att han skall kolla in så vi kan äta grillad kyckling.
vill bara skicka ett stort tack till sarah som designat min blogg så fint.... tack så mycke....

ha de /H

jag i egen hög person!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Snygg bild och snyggast fotograf!

2009-05-11 @ 16:37:11
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0