hej

algom jag skriver att jag skall börja blogga igen så pajar datorn, den har varit på lagning i någon vecka men nu är jag tillbaka igen.
det har inte hänt så mycke, jobbat lite, fixat hemma, vi håller ju på att bygga ut terassen och skall bygga in en pool, hoppas de blir klart till midsommar.
har skickat efter lite kläder, tänkte jag skulle ""kvinna i sommar" som sarah säger =)
nu skall jag iväg.. ha de bra...
lägger upp en bild på vår knäppa katt som gillar att ligga på vårat poolskydd och busa...



vi hade även besök av en liten rädd unge igår, den trodde vi inte såg den =)


Kommentarer
Postat av: Jana

De var en rejäl pool! Va badsugen man blev. Kram!

2009-05-06 @ 09:15:56
URL: http://jamisen.blogg.se/
Postat av: jenny

Åh vad fint det blir med poolen, ser framemot att bada där i midsommar. :)

2009-05-07 @ 19:53:16
Postat av: Syrran

Åh vad fint det blir med poolen, ser framemot att bada där i midsommar. :)

2009-05-07 @ 19:54:31
Postat av: syrran

Åh vad fint det blir, ser framemot att bada där i midsommar. Kram

2009-05-07 @ 19:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0