hej

som sagt i helgen har jag målat och målat och målat lite mera, igår jobbade jag några timmar också...
annars har det varit en lugn helg, massa fix hemma.....
Idag är jag ledig så jag skall städa huset, det behövs...
norge vann ju ESC, tycker nästan låten är lite töntig, men de tyckte tydligen inte resten av världen.. det gick ju pinsamt dåligt för sverige....
jaja, dags att städa... hejsvejs

 detta har jag bla målat i helgen, skall vara till räcket runt terassen

här sitter mina plankor jag målade

 hon har precis varit inne i ugnen men tyvärr hann jag inte ta kort då...

 hennes plats i buskarna

Kommentarer
Postat av: Jana

Japp, idag är jag en riktig piggelin. Å du är en hejare på att måla... de ska ja komma ihåg =) Kram på dig bruttan!

2009-05-18 @ 17:48:58
URL: http://jamisen.blogg.se/
Postat av: Jana

Tack gumman. Känns bättre nu. Fick gå och lägga mig och sova en stund å vakna som en ny människa =)

2009-05-19 @ 13:07:11
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0