hej

igår jobbade jag till 13 sen målade jag hela dagen, på kvällen såg vi så ska det låta och sen såg vi film, helens små underverk, den va skit bra..
idag har jag målat och målat och målat lite till, rätt trött på de nu, vi har iaf kommit en bit med terassen runt poolen...lägger upp en bild..
fick önskemål om en bild på en mullvad, idag hittade jag en död mullvad på gräsmattan så jag hämta kameran och plåtade den. lägger upp bilden här... kissen har förmodligen busat med den så den dött, tycker hon är rätt taskig, dom är ju söta...
ikväll blir det lugnt är rätt sliten efter allt jobb här hemma idag, får väl kika på melodifestivalen och heja på malena, får se hur de går.... själv tycker jag inte så mycke om låten, men de kanske folket runt  om i världen gör...
nu ska jag plugga lite...

hejsvejs

terass bygget i full gång

mullvaden, visst är den söt?

kissen hjälper till och bygger lite =)

Kommentarer
Postat av: Jana

Tja! Du ja fundera på det där vi sa om Gekås i ullared... i sommar kanske? Är på jakt efter ekplankor som man gör plankstek på och hörde att dom hade. Två flugor i en smäll! Kram!

2009-05-16 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0