hej

idag slutade jag egentligen 13 men fick stanna till 13.30 för dom hade någon genomgång. när jag kom hem så åt jag lite ärtsoppa från i förrgår, sen putsade jag dom fönstrena på övervåningen som jag inte hann i helgen... så nu är det gjort i hela huset ia, skönt.
skulle egentligen behöva städa men de gör jag imorrn istället, efter jobbet.
trivs ännu jätte bra med klippningen av håret, hur skönt som helst, har bara fått positiva reaktioner.
skall laga mat om typ 1 timme tills pelle kommer hem, det blir pannbiff med potatismos och gräddsås, mums.....
kissen är knäpp hon har sprungit och skrikit en bra stund nu men nu har honn fått lugn när jag satt mig ner =)
den 28 maj bär det av till gotland, skall hem och umgås lite med mamma, synd bara att jenny drar iväg till värmen....
nu är det inte lång tid kvar till sweden rock den 4 juni heller, samma dag är det prick 5 år sedan jag tog studenten, tusan va tiden går. nej nu ska jag se lite tv innan jag skall börja laga mat....

hejsvejs




hehe... tänk va lite alkohol kan förstärka syskonkärleken =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0