Hej!

Mjau!!


Jag lånar Hannas dator och skriver hur jag har det här i skogen vid Hanna och Pelle, jag har bott här i över ett år nu och jag har det bra här,
Dom är tvugna att ha dörren stängd in till toaletten för jag tycker om att kratta bort silen i duschen och dricka vatten, Gott!!
Har blivit väldigt lat sen dom steriliserade mig, sover typ hela dagarna, enda gången jag går ut är när Hanna och Pelle går ut då springer jag med ut, inte kul att vara ensam ute ju, sen är jag ju världens nyfiknaste och socialaste kisse!! =)
Jag har iofs blivit en stor kisse nu och är oftast ute poå natten, eller dom slänger ut mig för jag är väldigt morgon pigg, och brukar säga till dom att gå upp mellan 04-05, dom behöver ju inte ligga och sova hela dagen =) när jag brukar skrika på dom så tidigt så kommer Hanna ut och är väldigt trött och slänger ut mig :(
När jag väl är ute så tycker jag om att jaga mullvader, ibland lyckas jag fånga dom :)
Förresten alla säger att jag är så tjock, men det tycker inte jag, är bara lite mullig =)
Lägger ut några bilder som jag hittade på datorn  som Hanna lyckats ta på mig.....
Ha de bra sålänge....Kramar Musan.....

Mysigt att bli nerbäddad

schysst stil

haha hur ligger jag

titt ut

haha

letar mullvader

Kommentarer
Postat av: terese

hörredu lilla kissen!! lite småfet är du allt... men inte som min kisse å mig då. hahahaha hälsa hanna å pelle!!!! jo föresten är inte mullvader stora??

2009-05-08 @ 20:15:16
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Jessika

Söt katt! :)

2009-05-10 @ 23:13:36
URL: http://ettcitat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0