....

allt är lugnt här i skogen, jobbade igår och jobbar ikväll med, dom flesta är väl långlediga nu men eftersom jag har valt det yrke jag valt så har man aldrig såna långhelger, men trivs skit bra med mitt jobb så jag skall inte klaga.
alla på jobbet tycker det är skit kul att jag kommer från gotland, en gubbe säger att jag har varit och fiskat i småland och jag fick napp därför flyttade jag hit =)
för er som undrar så blev biskvierna skit goda, skall baka dom fler gånger, vi har nästan ätit upp allihopa, pelle är galen i dom =)
imorrn skall vi på holje marknad, det är tydligen en jätte stor marknad, med typ 500 knallar och tivoli och grejer, de skall bli skoj, på kvällen skall vi kanske till brunnen, ett dansställe som ligger mitt ute i skogen,det kommer lite kända dansband dit, typ black jack och lars kristerz m.m jenny och markus skulle egentligen med dit, men hon har gått och fått mageninfluensa(hur de nu stavas) den tråkmånsen, men vi kanske åker dit själva, får se...
snart skall jag laga mat, det blir schnitzel och klyftpotatis med beasås, sen börjar jag jobba kl 16..

hejsvejs

vi hade besök på gräsmattan idag, "herr padda"

Kommentarer
Postat av: Jana

Lovar ska lägga upp lite fler bilder! =) Nu sitter jag bara och väntar på att grejerna ska komma... aaahh...

2009-05-22 @ 14:58:14
URL: http://jamisen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Då har du inte varit på Sveriges största marknad då inte, Skänninge!

Vi får ta det något år :)

2009-05-22 @ 15:50:17
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0