Helgen

är ledig hela helgen, plus måndag, skönt...
igår var vi ute med vattenscootern och körde en massa i sjön i urshult, vi åkte runt och försökte hitta någon mysig plats vi skulle sola på, det blåste rätt bra så det hoppade rätt bra, men dom mysiga platserna vi hittade var redan upptagna,så vi tog samma plats som förra året, där var det ingen blåst så det var minst 30 grader, där åt vi grillad kyckling och fikade. mys..
på eftermiddagen drog vi hemåt till poolen och badade lite, sen fick vi för oss att åka till ronneby och se på gamla bilar, men påväg dit mötte vi massa gamla bilar så vi antog att det var slut så vi drog till karlshamn istället och käkade....
idag skall vi med jenny och markus och paddla i korrö, har bara paddlat en gång för längesen så det skall bli kul... picknickkorg skall vi också ha med....
i fredags fick pelle sina efterlängtade kor, dom var rätt söta får jag erkänna, men dom är väldigt skygga, när vi kommer i närheten så drar dom... jag har döpt dom till gösta och ragnar...
 hejsvejs

gösta är vit och ragnar är vitsvart

den här fågelungen var lite nervös inför sin första flygtur, men söt var den iaf

kissen är knäpp

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej. Söta kossar.. kissen är kul ju :)

2009-06-28 @ 19:54:04
Postat av: Jana

Man försöker =) hihi, då får du upp 5 på morgonen och mjölka. De e fint de! Jag förstår precis hur dom känner sig =) ja håller med jenny, kissen är ju skoj!

2009-06-28 @ 22:28:04
URL: http://jamisen.blogg.se/
Postat av: malin

Nu har jag läst lite på din me...kul!!!!

Men gud....jag har inte sett din ring??!!!

Grattis1111

2009-07-01 @ 22:31:47
URL: http://malpepersson.blogg.se/
Postat av: Jana

Ja man kan inte sluta ta bilder på honom. Hehe, de tror jag också. kram!

2009-07-05 @ 17:03:56
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0