dagarna på gotland

i torsdags åkte jag till gotland, kom dit på torsdagsnatten, mamma hämta mig vid båten sen åkte vi hem och sov...
i fredags var mamma och jag en sväng på stan sen spelade jag innebandy i slite, och hälsade på pappa...
i lördags sov vi rätt länge, men när vi tillslut kom upp så åkte vi iväg och sola en stund sen på kvällen var jag och sarah och emily en runda på stan, först åt vi och drack på packhuskällaren, sen vidare in på olearys och dricka lite, sen bar det av till joda och dricka lite mr, vi avslutade på surfers innan jag gick hem, trevligt var det....
på söndagen var det morsdagsmiddag på kalas, jätte god mat, efter middagen såg vi på balkortegen, resten av dagen blev lugn.
i måndags var jag och mammao ch tomas ute och solade på hide hela dagen, det var skönt, på kvällen grillade vi och åt god mat. i tisdags var jag på stan med sarah och handlade lite nya kläder, sedan hjälpte jag mamma med lite saker hemma, resten av kvällen kollade vi på tv och bara umgicks.
imorse gick jag upp kl 05.30, skulle med båten vid 07.20, halva båtfärden gungade det, usch... nu sitter jag hemma och har ätit lite och packat upp mina saker, väntar på att min älskling skall komma hem...imorrn skall jag på sweden rock, skall bli skoj....lä'gger upp lite bilder också...

ha de/H

sarah och emily vid packhuskällaren

jag,sarah,emily

snyggingar på joda

mamma

brorsan på morsdagsmiddag

tomas fångade en näbbgädda på hide

Kommentarer
Postat av: Moa

Annars är allt bra! Själv då? Jag jobbar på Svenska Spel sedan ett år tillbaka ungefär och det är kul. Hur går det för dig i Tingsryd? Har du sett Marcus pappa?=) Ja jag spelar ännu men börjar tröttna lite. Du då, spelar du? Kram

2009-06-03 @ 16:15:23
URL: http://moasblogg.wordpress.com
Postat av: Jenny

Du verkar ha haft en mysig helg på gotland..

Synd att vi inet hann ses, men snart är det ju midsommar och dås es vi ju :) kram

2009-06-07 @ 12:20:56
Postat av: Jana

Tack! =)

2009-06-07 @ 19:10:22
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0