Lasse

var som sagt och såg lars winnerbäck i tisdags med karin, det var som jag tänkte mig, underbart! publiken älskade verkligen hans musik :) både jag och karin njöt i fulla drag mitt i publikhavet av hans ljuva stämma.
det som inte var lika posetivt var förbandet, har aldrig hört talas om dom heller, andreas grejga, nån som hört talas om honom, dom var iaf kassa, alldeles för hög musik,hörde inte ett dugg vad han sjöng, sen stod han med en pinne och viftade, nej usch. tacka vet jag lasse :)
på tal om ingenting så har jag sålt min bil idag, la ut den igårkväll så det gick fort, skall köpa brorsans lilla lådbil, han har en liten vit peugeot, den duger till mig....
har precis gjort lite julgodis, det blev wienernougat och tryfflar. wienernougaten blev iaf skit god, har inte smakat tryfflarna ännu dom skall stå kallt en stund till sen ska jag rulla bollar...

ha de /H







Kommentarer
Postat av: Carola

Kan du inte slänga ut receptet på wienernougaten?

2009-12-10 @ 14:05:40
Postat av: Sarah

(Nu vet jag vad DU ska baka nästa fredag Carola :)

Mums!)



Har du sålt bilen "Huna"? Dina drömmars bil? Varför?

2009-12-10 @ 15:58:55
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: syster

Va roligt att ni hade kul. Vad gott med hembakat godis :)Nu har du snart oxå en lådbil som jag :)Puss kram

2009-12-10 @ 16:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0