hej

har jobbat sista dagen på mitt sommarschema så nu är det samma visa igen, bara vänta på att dom ringer om jobb.
ikväll skall jag iaf ha fest med alla vikarier på mitt jobb, skall bli skoj, vi skall grilla och dricka lite hemma hos oss.
på torsdag drar vi till gotland och stannar till den 30 augusti. ska bli skönt med lite semester och träffa alla man känner igen...
i torsdags var jenny och markus här och grilla och drack lite och vi spela kubb och kort de va trevligt...
har även hjälpt pelle lite i skogen, har sågar bort massa grenar och buskar så han kan stängsla, jag plockar grenar.
nu ska jag fixa lite innan mina gäster kommer...

ha de /H





vem gömmer sig under mattan?


Kommentarer
Postat av: Jana

Ja tror de är du som har tagit ett glas för mycket och satt kattens svans på rumpan! =) asg nu när ja skriver de låter de hemskt kul i mitt huvud. Du får ta de me en klackspark, ja e lite fnittrig idag =)

2009-08-18 @ 10:57:14
URL: http://jamisen.blogg.se/
Postat av: Jana

Tack själv! Ja får se om ja hunnit arbeta upp mitt mod innan dess =) Kram

2009-08-23 @ 18:59:03
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0