hej igen

nu var det verkligen ett bra tag sen jag skrev här, sarah har tjatat att jag skall börja skirva igen såni får veta vad jag sysslar med här uppe i skogarna.
just nu så jobbar jag typ varje dag, jobbigt fast skönt med pengar.
förra helgen var vi i stockholm och såg uggla rheborg ulvesons revy på cirkus, den var bra, fast lite för mycke annat onödigt folk och dans.
vad vill ni veta? för jaghar ingen aning vad jag skall skriva.

när vi kör där på motorvägen påväg hem från stockholm så kommer gräshoppan körandes, jävla sarah att hon inte sagt att hon är på fastlandet, sen har hon inte berättat att hon har klippt sej och förgat håret, jäkla kärring!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skaffat glasögon har hon tydligen också gjort, den där jäkla sarah :)

2008-10-04 @ 19:55:21
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: syrran

Fan va snygg hon är :) haha

2008-10-05 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0