det går framåt

i förrgår så kallade chefen in mej på sitt kontor, jag tänkte genast shit vad har jag nu gjort för fel, men hon frågade om jag var intresserad av ett vikariat, jag sa självklart, det är bara på 50% men jag lär få jobba mycke mer för dom är verkligen i behov av folk just nu, det märker jag ju, får ju jobba typ varje dag nu, så den 4 nov börjar jag och har till den 15 januari, inte så länge men könns iaf lite skönt och man känner ser lite uppskattad, det var personalen som hade sagt att dom ville ha mej,  det känns ju extra bra.
på onsdag kommer pappa och poon och hälsar på , det skall bli skit kul, vi skall till tyskland, måste ju fylla på spritförrådet till jul då min törstiga familj kommer =)

lägger upp några bilder från vårat hem eftersom det finns vissa nyfikna som vill se hur det ser ut =)

kameran på min mobil är kass men det är iaf bilder



Kommentarer
Postat av: syrran

Va fint ni hade det, längtar verkligen till att komma till dej/er..

Ja vi är lite törstig din familj, fast det är ju du med. :)

Kram på dej

2008-10-25 @ 12:13:24
Postat av: Malin

Halloj!

Hoppas allt är bra med dig/er. Kul att du fått ett vikariat. Fint ni har det där hemma. Här är allt bara bra, har två månader kvar på jobbet och inget nytt har dykt upp så det är lite tråkigt.

Ha det gott!

Kramen

2008-10-25 @ 19:00:39
URL: http://malindyppe.blogg.se/
Postat av: Sarah

Har du ingen digitalkamera längre?

2008-10-25 @ 22:34:34
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Jana

Inte konstigt att dom vill ha dej på jobbet. Du e bäst tjejen! Saknar dig! Här händer inte ett skrutt utan dig. Kul å få se lite bilder på stället, ser riktigt fint ut. Ha de gott! Kram Jana & Joel

2008-10-26 @ 12:53:40
Postat av: Jana

Det låter faktiskt inte dumt! Vi ska till uppsala den 21-23 november men kanske innan eller efter att man skulle tagit en sväng till er. Vi behöver iaf åka till ikea och handla.. och varför inte hälsa på goa vänner samtidigt!

2008-10-30 @ 19:25:08
Postat av: Jana

Ja det tycker jag också. Jag ska höra med Joel imorgon hur hans schema ser ut. Han har jobbat mycket natt och helg på sistone. Dom är två man kort på jobbet. Men en helg ska vi väl kunna ordna. Jag funderar på ett datum, åka upp fredag kväll den 5 dec-7dec. Är ni hemma och så då? Går en båt 17.05...

2008-11-12 @ 21:30:24
Postat av: Mamma

Va fint ni har det.

Mycket bättre än förut.

Det börjar närma sig med stormsteg tills the family kommer kul.

Ha de

2008-11-13 @ 17:05:29
Postat av: Jana

Tackar! Jo det är bra. Eller kanske inte i natt, vaknade av foglossning å det gjorde ont! Hur jag än la mig så kändes det inte bättre, jag är nu "förälskad" i min vetekudde. Tack för senast förresten! Det var riktigt kul å se dig och hur fint ni har det. Hälsa till tejp-katten :) Nu är det inte länge till ultraljud och julafton. Vi var på julbord på kongressen och såg babben igår. Vilken show! Ni får ha det så gott ni kan och ha en trevlig jul om vi inte hörs innan. Kramar /jana

2008-12-14 @ 09:50:22
Postat av: Ida

Vad fint ni har det :)

2009-05-13 @ 17:06:23
URL: http://idajpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0