Hej


nu var det ett tag sen jag skrev, det har inte hänt så mycke, förra helgen var mamma och tomas här och hälsade på och vi var på ullared och shoppade en massa, det var riktigt kul att gå runt där, det var billigt och fanns faktiskt mycke schyssta grejer, jag trodde inte det skulle finnas så mycke snyggt som det fanns.
sen drack vi lite alkohol och resten av helgen blev det lugnt.. det var trevligt att ha dom på besök...
nu i helgen så har vi inte gjort så mycke, åkt lite vatten scooter, det var skoj, och pelle fick bada, när vi skulle köra iväg så gick något fel och scootern höll på att välta så pelle ramlade av, jag lyckades hålla mej kvar...hehe...
har planerat att åka hem vecka 30 på onsdagen och se lars winnerbäck med sarah, sen stannar jag över helgen, det är mitt enda hembesök i sommar..
kissen mår bra, lite för bra ibland, när hon har överskottsenergi....
jag mår också toppen, allt är underbart och pelle är fortfarande lika underbar =)

hejsvejs


image275

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej.
Va kul det skall bli att du kommer hem och hälsar på lite..
Kanske kommer till dej på min semester oxå 29-32 är jag ledig, kanske 28 med..
Ha det bra, sköt om dej.
Kram

2008-06-02 @ 10:16:33
Postat av: Malin

Helloj!

Hur mås det och trivs du ännu där i småland? Jobbar du ännu eller? Vad gör du annars om dagarna då?

Ha det gott!

Kramizar

2008-06-08 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0