hej

I helgen så har vi inte gjort så mycke, kaklat i köket, druckit lite alkohol, varit i karlskrona och kollat in sturkö eller va de nu hette, vi har sett bio också, varg, den var bra...
Kissen mår bra och jag är ännu inte helt frisk, känner fortfarande av halsen..
Vädret är inte att klaga på, solen skiner typ varje dag och det är varmt och skönt.
Pelle drog till malmö i morse så nu är man ensam igen, fast kissen är ju här så helt ensam är man inte.
Annars har det inte hänt så mycke i mitt liv sen sist jag skrev, sitter här och väntar på att andra avenyn skall börja, har ju börjat följa det, nu är jag fast, tycker det är skit bra... Kissen sitter i mitt knä och biter mej......

tack för mej och harald

image271

image272

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0