Hej

I lördags krossade HV skellefteå med 7-1, igår vann HV igen med 2-0, vinner dom ikväll också är dom klara för semifinal och skellefteås säsong är över....
I lördags var de fest hemma vid oss, trevliga människor och god dricka, tack alla som var här.... jag tror att det var en kul kväll iaf =) de jag kommer ihåg....
tänkte lägga in bilder från lördagen men min kamera strejkar och vill inte lägga över bilderna på min dator....
skall jobba inatt och imorrn natt, sen kommer Pelle på torsdag natt, nice....

image248

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en trevlig fest, det var kul. Hoppas du nu får det trevligt på andra sidan vattnet:) Önskar dig all lycka:)

Kramizar

2008-03-18 @ 21:52:29
Postat av: Malin

ps. Namnet föll bort, ville bara säga att det var jag som skrev det.ds

HAHA!

2008-03-18 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0