Hej

Allt är bara bra här uppe, har börjat jobba, denna vecka jobbade jag alla dagar utom torsdag, så denna helgen såg man inte så mycke av pelle, fast det blir desto mer i helgen för jag är ledig hela helgen, de skall bli så skönt.
Då skall han visa mej tatuerare för nu skall jag tatuera mig igen, sen skall vi till karlskrona, för mamma och tomas skall dit på semester, dom kommer dit på lördag eftermiddag så vi får se om vi drar dit på lördag kväll eller söndag.
I lördgs fick jag klartecken att jag får ledigt vecka 30 i tre dagar, så jag drar till Gotland på onsdagen och ser winnerbäck med sarah och carola, hoppas de blir lika kul som förra gången. Sen stannar jag över helgen, får väl se om pappa gör sitt tandhemhopp som han fick av oss i 50 års present, de hoppas jagvi fixar för jag  vill ju se när han gör det.
ha de bra...

bye bye


de skall bli så jäkla kul

Kommentarer
Postat av: Jana

Du är alla tiders!

LÄngtar till marknaden i år! Kram på dej!

2008-07-06 @ 12:42:27
Postat av: Syrran

Hej..

Snart kommer du, jag längtar.

Kram

2008-07-17 @ 10:00:14
Postat av: Carola

Ja nu e de inte långt kvar, LÄNGTA!!

2008-07-17 @ 18:12:23
Postat av: Malin

Halloj!

Hur var det att vara hemma på Ö:n igen då?

///Malin

2008-08-01 @ 15:54:25
URL: http://malindyppe.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du SUGER på att blogga.

2008-09-21 @ 19:18:07
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Malin

Har du glömt hur det är att blogga? Eller du kanske tröttnat? Eller så har du så mycket att göra så att du ej hinner med. Vi vill ju veta hur du har det och vad du gör om dagarna. Hoppas att allt är bra med dig.

///Malin

2008-10-03 @ 13:43:42
URL: http://malindyppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0