iam back

Nu är man tillbaka på bogegatan igen, efter 1 vecka på gran canaria sen 2 veckor i slite...
Resan var underbar, en vecka i värmen med Pelle kan ju inte bli bättre =)
I slite hann man med 2 fester, den första var kul, förutom att jag tappade min mobil i toaletten så det var bara att köpa en ny :( det blev nog lite för mycke minttu och lite för mycke av allt annat dricka..
Festen i lördags var lite lugnare, inga hemska händelser iaf och inte lika mycke dricka för mej iaf...
Lägger upp lite bilder från gran canaria och från dom 2 festerna...

hejsvejs

image209
fest på gran canaria

image210
lite slitna efter en kväll på krogen

image211
strandbesök, lite för sent bara

image212
Love

nu lite bilder från festerna i slite

image213
lisa&thorbjörn

image214
sandra&therese

image215
Love

image217
thorbjörn,lisa&berra

image218
affe,joel,jana,sandra

image219
jana&joel är galna

image220
lisa,thorbjörn&imme

image221
jag&sandra

image222
girlpower


Kommentarer
Postat av: Erika

Det såg roligt ut. Önskar att jag hade varit där...

2008-01-17 @ 16:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0