hej igen

var ett bra tag sen jag skrev nu, har hänt lite, tänkte visa det i bilder orkar inte skriva...

pappa pch poon har varit på besök

vi har varit i tyskland med pappa och poon och handlat god dricka

jana och joel har varit ¨på besök

har suttit hårmodell

kört sönder min bil

busat med musan


varit i jönköping på ishockey

man kan ju inte låta bli att ta kort på musan när hon ligger såhär

sarah har varit på besök, här med nike i knät, annah och nike var också på besök en natt.

det var lite av vad jag pysslat med den senaste tiden

självklart har jag umgåtts mycke med min käraste

Kommentarer
Postat av: syrran

Vilka fina bilder.. söt kisse...

Snart ses, längtar tils dess..

Kram

2008-12-18 @ 12:11:18
Postat av: Jana

Vilken babe där är! Du passa jättebra i det där! Förstod inte att det var du förrän jag läste texten. Kram på dej

2008-12-18 @ 17:40:52
Postat av: Malin

Halloj!

Sådär kan man ju inte köra bil;) Verkar iaf som du har det bra. Skitsnyggt kort från när du var hårmodell, diggade det verkligen.

Ha det gott och God Jul!

Kramizar Malin

2008-12-18 @ 20:02:50
URL: http://malindyppe.blogg.se/
Postat av: :)

Hej snygging fått något modeljobb ännu:)..

2008-12-20 @ 16:40:02
Postat av: Malin (Häggen)

Hej tjejen!!Måste bara säga att GUUUD vad fin du va i håret!!!

Verkligen jätte jätte fint!!!=)

2008-12-28 @ 12:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0