Tillökning i huset

I onsdags när jag kom hem från jobbet så drog jag och handlade mat till torsdagen, närj jag kom hem så började jag känna mej lite hängig ¨så jag gick och la mej på soffan, tvingade mej själv att se "frusna män söker kärlek" sen gick jag och la mej, somna typ direkt, vakna en timme senare och var kok het och svettades som en gris, hade nog väldigt hög feber i onsdags natt, idag mår jag lite bättre, är ännu tung i skallen och förkyld och ont i halsen, ingen feber det är skönt...
Det bästa vi har gjort i helgen är iaf att hämta våran kisse, musan.... Hon är världens sötaste kisse....
Pelle drog precis till malmö, veckan som kommer är bra för det är röd dag på torsdag så pelle kommer redan på onsdag kväll =)

Bye bye

image262
Mina två älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0