SM-GULD 2008

image260


Ja som ni alla redan vet så tog mitt kära HV71 sm-guld i fredags, helt underbart att slå lhc på bortaplan och ta sitt tredje sm-guld.
I söndags hade dom guldfest i jönköping, jag var där, i rådhusparken i jönköping, jag fick se daniel karlsson från idol, amy diamond, och självklart kvällens höjdpunkt HV71, det var tusentals folk där, dom uppskattade antalet till över 30 000 personer, så det var ett jäkla tryck kan jag lova. Det var en helt underbar känsla att stå där och se spelarna komma ut en och en och vara helt sjukit lyckliga....
Jag lyckades tom komma med på bild när jag fick några autografer. Så nu ligger man på hv:s hemsida =)
image261


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha Hanna, du och alla kids :)

2008-04-22 @ 09:26:33
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: supergnaget

I jönköping delar HIV spelarna ut godis till barnen.
Fy fan va patetiskt!!

2008-04-24 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0