Hej

image263

Hej!!
Mitt namn är Musan, jag har precis flyttat in till Pelle och Hanna, jag är 7 veckor och några dagar gammal, så jag är VÄLDIGT liten...
Jag är en jätte duktig kisse, efter bara en dag så åt och drack jag och använde lådan, dom är super stolta över mej..
Jag älskar att busa, har massor av leksaker jag springer runt med, fast det brukar inte bli så länge, jag blir trött fort och då tar jag mej en tupplur, har hittat ett nytt ställe att sova på, i en hylla i köket på en tidning, då har jag lite koll på läget även om jag sover.
När jag inte biter eller klöser pelle och hanna så tycker jag väldigt mycke om att kela och vara i centrum, är väldigt social och tycker inte så mycke om attt vara ensam.
Ha det bra så hoppas jag att jag får träffa någon som läser detta =)
Jag tycker själv att jag är skit söt så jag bifogar några bilder på mej själv, hoppas ni tycker jag är lika söt som jag själv tycker =)

Tycker som sagt var om att kela...
Sussa under täcket är mysigt
Mitt sov ställe i köket
Fåtöljen är också skön


Som ni ser på bilderna tycker jag om att sova, fast när jag är vaken så springer jag runt så mycket och leker så då är det svårt för hanna att ta kort på mej....hehe....



Kommentarer
Postat av: Syrran

Vilken grymt söt kisse ni har skaffat.

2008-04-27 @ 19:48:19
Postat av: Jana

Så söt!! Va mysigt att ni skaffa kisse. De e aldrig fel. Ha de! /J&J

2008-04-28 @ 12:26:40
Postat av: Jana

Värmen kommer och går, vissa dagar är det 15 grader på skuggsidan och då är det ca 25-35 grader på söderväggen. De e inte dåligt. Vi ska grilla på onsdag. *hoppas på gott väder* Jag ska hälsa tillbaka! Lisa och jag sa i lördags att de blir aldrig riktigt någon fest när du inte är med. Fasen gumman, när kommer du ner nästa gång? Kram

2008-04-29 @ 09:50:31
Postat av: sarah

"mjaoo, kom hit så brottar jag ner dig!" hälsar Grynet

2008-04-29 @ 10:16:16
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: Mamma

Hon är verkligen söt. Det ska bli kul att se henne live. Kram Mamma/mormor

2008-04-29 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0