Hej

Har nu bott här över en vecka, trivs fortfarande bra, känns som om det bara blir bättre och bättre för varje dag.
Saknar inte Gotland alls, bara min familj....
Igår fick jag äntligen tag i chefen så på måndag börjar jag gå intro, skall gå måndag,tisdag och onsdag, sen fick vi se hur det kändes om jag ville ha en dag till, sen få vi hoppas det blir mycket jobb..
Hv71 vann över Timrå igår, nu är dom bara en vinst ifrån final mot Linköping, hoppas HV vinner på bortaplan på torsdag, gissa om jag skall sitta klistrad framför tv:n då...

image253


Igår var det exakt ett år sen jag träffade Pelle för första gången, känns som om jag bara tycker om honom mer och mer för varje dag som går, det är underbart....

Jag är lycklig

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej. Trevligt att börja jobba, hoppas det blir bra.
Kul att du trivs bra där uppe i skogen, klart vi saknar dej med, fast här på ön händer inte så mycket..
Kram och hälsa Pelle.

2008-04-02 @ 19:38:54
Postat av: Malin

Heja Timrå ikväll då:)
Hoppas allt är bra med dig. Kul att du trivs. Skulle oxå vilja flytta lite på mig, men får ju inte med mig karlen...
Ha det gott!
Kramizar Malin

2008-04-03 @ 17:21:50
URL: http://malindyppe.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jävla bajsHV

2008-04-03 @ 22:21:55
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: Malin

Jippie...Linköping vann!!! Spännande match:)

2008-04-07 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0