Ännu en vecka

Ja nu har  ännu en vecka gått i småland, gick intro på jobbet måndag,tisdag och onsdag, det gick bra...
I onsdags efter jobbet  var jag inne i växjö och handlade lite mat, börjar hitta ganska bra, det är bra när man åker in och inte har någon tid att passa då lär man sej att hitta bättre...
I torsdags hände det inte så mycke, tvättade lite kläder och tittade på tv, sen kom ju pelle hem och då ät vi fylld kycklingfile som jag lagat, det var mums.
I fredags gjorde vi inte så mycke, såg hockey på tv, HV71 vann, det var verkligen behövligt, hoppas på vinst imorgon också, hade varit skönt.
Ni tycker att jag skall uppdatera oftare, fast problemet är att jag vet inte vad jag skall skriva, när Pelle inte är hemma så gör jag inte så mycket faktiskt, ute och går i skogen, fixar lite hemma, kollar på tv... 
Nu sitter jag här och han har åkt till jobbet , ännu en vecka i ensamhet, kan ju hoppas på att man får jobba lite.
Det enda jag har planerat i veckan är att jag skall till arbetsförmedlingen imorgon , och såklart kolla ishockey...
Ibland vill jag slänga ut pelles dator, för när jag skall kommentera på folks bloggar så funkar det inte, har försökt flera gånger, väldigt irriterande...

Tack för mej och harald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0