...........

Ja, Hv gick ju till final, ÖVERLYCKLIG...
Fast ikväll är jag inte lika överlycklig, dom förlorade precis första matchen mot LHC, fast på onsdag skall LHC få stryk....
Idag gick jag min första dag bredvid på nya jobbet, det var skoj, lite slött men trevlig personal iaf....
Vi har äntligen hittat en kisse vi vill ha, hon är 75% norsk skogskatt, resten bondkatt, hoppas hon är söt, har inte sett någon bild på henne ännu, dom skulle skicka det, så jag lägger upp en bild på henne så fort dom skickat bilderna...V hämtar henne sista helgen i april, skall bli nice med en liten kisse hemma.
Annars händer det inte så mycket mer här, pelle drog imorse så jag är ensam tills på torsdag, men jag klarar mej, fast hade ju helst velat att han var hemma..
Nu börjar snart prison break, kan ju inte missa det nu när det äntligen börjat igen, fast borde egentligen sova, börjar 07 imorrn...

Bye bye

image255

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var en riktig rysare igår:) Men LHC lyckades iaf vinna. Nu när inte FBK gått vidare så får man heja på LHC. Hoppas att du kommer trivas på jobbet. Ha det bra.
Kramen

2008-04-08 @ 10:58:47
URL: http://malindyppe.blogg.se/
Postat av: sarah

Håller med Malin :)

2008-04-09 @ 21:55:16
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: M-L

Skönt att LHC van idag oxå över HV71. Hihi...

Hoppas att allt har gått bra annars och att du trivs.

2008-04-09 @ 22:16:03
Postat av: Malin

2-0 i matcher, hur ska nu HV71 kunna klara det? Dagens match var inte lika spännande och bra som häromdagen så det var ju lite tråkigt.
Hoppas du kommer trivas på det nya jobbet!
Kramen

2008-04-09 @ 22:25:49
URL: http://malindyppe.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hej.
Hur går det för dej där i skogen?
Du uppdaterar lite dåligt ju..
Kram på dej

2008-04-11 @ 18:23:07
Postat av: Malin

Nu är det match igen:) Kan ju hoppas att det blir 7 matcher:)
Jag tycker som din syster, det är lite dåligt uppdaterat. Vad gör du där i skogen när Pelle inte är hemma? Hur går det på jobbet? Är ju lite nyfiken på hur du har det:)
Kramen

2008-04-12 @ 10:27:23
URL: http://malindyppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0