Trött

I lördags var vi på barbados, det var trevligt, kanske lite för mycke dricka..
I söndags gjorde vi inte ett dugg, ja vi gick till gammal mumma och kollade att allt var ok med henne, hade ju lovat mormor det...
Igår började elitserien i ishockey, var vid pappa och skulle hjälpa han lägga över lite bilder på en skiva, fast de gick inge bra, skivan funka ju inte, sen passade jag på att se ishockey vid han också eftersom han håller på frölunda och jag på hv, hv vann till slut, det var en rolig match, mycke mål iaf..
Inatt skall man jobba får väl se hur det går med det, börjar nämligen bli sjuk, förkyld och ont i halsen och allmänt hängig......
På torsdag bär det av till pelle igen, skall bli trevligt, det har jag alltid när jag är med honom....

Tack för mej och harald

image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0