Slite Marknad

Som vanligt den sista helgen i augusti är det slite marknad, och då är det självklart fest...
På fredagen hade jag fest med mina vänner från Slite, det var trevligt...
På lördagen  hade vi kräftskiva med familjen och några till, det var en trevlig helg..
Här kommer lite bilder från helgen..

Fredagen

image155
Joel&Jana&Imme vid grillen

image167
Lisa&Ingrid&Imme dansar

image157
Joel&Ida&Jana vi spelar "drick din J*vel"

image158
Jag& charmknutten Caspar dansar

image159
Grabbarna "Grus" dansar och lisa och imme har kram kalas =)

Lördagen

image160
Kräftskiva på gång

image161
Pappa&Poon

image162
Anna&Greger

image163
Jag&Syrran

image164
Greger&Robban

image165
Ingrid

image166
Jenny&Henrik dansar och pappa&Poon

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj , va roligt vi hade blev kanske lite för mycket dricka eller så var det fel på kräftorna för fulla blev vi så det räckte och blev över :)

2007-09-03 @ 14:00:18
Postat av: Linn

Ingen fest utan Greger! ; )

2007-09-08 @ 11:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0