Veckan som gått

De har nu gått ett tag sen jag skrev här sist, det har inte hänt så mycket....
I torsdags var vi på begravning, de var inte roligt, massa tårar och sorgsna människor...
I fredags spelade jag innebandy, sen på natten kom Pelle med båten, så jag har spenderat helgen med honom, alltid lika trevligt att umgås med honom....
I lördags var vi på pizzan i slite och såg sverige spela fotboll, dom vann ...HV vann ju också sin match i lördags mot södertälje så det var en bra sport lördag...
Söndagen var lite seg, pelle skulle ha åkt hem med båten då men han "missade" den och fick åka hem igår istället, fast de gjorde ju inte mej något =)
Annars gjorde jag inte så mycke igår, gick en sväng på kvällen....


Gammel-mormors grav
image185


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0