Helgen

I fredags spelade jag först innebandy, hade planerat att bara ha en lugn hemma kväll, men de gick ju och sket sej. jenny övertalade mej att dricka lite alkohol, och det gjorde vi också, de va trevligt.Anna och jessica och olof kom också förbi, sen bar det av till munken.
Innan vi drog till krogen så kolla vi resultatet av idol, och jag kommer aldrig mer se det programmet för den bästa av dom alla åkte ur, man kan ju undra hur svenska folket tänker...jaja...daniel karlsson är iaf en kung..
I lördags var man lite sliten, fast jag och jenny tog oss i kragen och gick på stan med mamma, vi letade över hela visby efter en expresso bryggare till brorsan i födelsedagspresent, sista affären vi gick in i var ica maxi och där hade dom en som tur var.
På kvällen var vi vid brorsan på födelsedagsfest, de var också trevligt, efte 2 timmar drog vi till niclas på förfest istället, där blev de mycke dricka,minttu och vin och grogg och glassdrink, fast kul hade vi iaf. sen bar det av till munken, mycke folk fast trevligt ändå.

Lägger in lite bilder från helgen en annan dag för jag hoppas att min kamera ligger kvar vid niclas.

Tack för mej och harald


image201
Årets idol vinnare enligt mej...


Kommentarer
Postat av: Anna

klart jag hejar på HV vad annars? :)

2007-11-27 @ 20:00:26
URL: http://annab1984.blogg.se
Postat av: Carro

Nehe? Så det gör du med? :)

2007-11-27 @ 22:10:49
URL: http://carroheterjag.blogg.se
Postat av: Daniel

Klart :). Vad finns det annars att hålla på? Aktiv medlem i NBS Tifo, så om du ser matchen på lördag så är det jag som varit med och arrangerat tifot :).

Varit på någon hockey här hemma i Jönköping denna säsong?

2007-11-27 @ 23:05:28
URL: http://danyf.blogg.se
Postat av: Daniel

Nä det är klart. Du får flytta till fastlandet annars ;). Var du i sthlm när hv vann med 2-8? Då var jag där med mina vänner å min syster, åkte en bil upp. Biljett problem och målfest :). Härligt med tre raka vinster mot Frölunda. Skönast var segern i Göteborg, tror aldrig att Scandinavium varit så tyst :P

2007-11-28 @ 13:04:20
URL: http://danyf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0