Trött

Just nu är man inte så pigg, har ont i halsen och är förkyld och feber ibland, fast jag jobbar ändå det blir ju pengar, fast jobbar bara 21-01 inatt sen är man ledig i 10 dagar det blir min semester...
Igår var Malin ivd mej och Jenny och hon hade Hampus med sej, han är så söt...Lägger in en bild på honom....
Idag sov man till 14 pga att jag jobbade i nättras, sen blev det en sväng på stan med Jenny och Anna, jag skulle inte köpa något speciellt fast sen hittade jag ett par jeans för 299 då kunde jag inte låta bli att köpa dom...
Nej nu ska jag vila en stund sen iväg och jobba i 4 timmar...

Tack för mej och harald

image85
Hampus äter Ballerina kex

image86
Nu när man bor vid Jenny så har man ingen datavakt, får hoppas ingen stjäl min dator =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0