Helgen....

I fredags var det fest, först var vi nere och såg på studentvagnar, då blev man lite party sugen så då drog vi hem till jenny och festa lite sen ner på stan.....
image59
Hmm, jag mamma&tomas.....
image62
Mamma&"Krulla"
image63
Pelle&Danne
image64
Hmm...undra hur mycket ketchup Danne har ätit...

I lördags var vi i Slite och firade sandra som fyllde 28 år...!! Smörgåstårta och lite kubb blev det där...
image65
Sandra med lite presenter....
image66
Smörgåstårta!!
image67

Kubb blev det också, tjejerna mot killarna och tjejerna vann....!!

När jag kom hem från Slite så åkte jag,jenny,danne,pelle ut och grillade vid follingbobrottet....
image69
Pelle vill inte va med på bild....!!
image70
Inte Jenny och Danne heller....Dom vill hellre kolla utsikten...!!
image71
Mat!!!

Det var min helg i bilder.....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0