...........

Nu har man flyttat hem till Jenny igen, det känns som att man bor i en Ikea påse, men men vad gör man då.
Igår var jag och Jenny och Olof ute vid Follingbo brottet och grilla, dom bada men inte jag, när jag skulle hämta en engångsgrill i min bil så flög min rosa ballong ut som jag fick av olivia...snyft...
I helgen blir det en hel helg i Slite, ikväll ska vi ner på campingen och festa med Erika och said, det ska bli skit skoj var längesen jag träffa Erika, imorrn är man bjuden på fest vid Jana och Joel, det kan man ju inte missa, har alltid så jäkla kul med dom...
Nästa helg är det Slite marknad då blir det också en hel helg i Slite, de skall bli sköj.
Snart slutar jenny sen kommer Malin och Hampus, då får man busa lite med bebis =)


Tack för mej och Harald


Lägger in en bild på Hampus för han är sååå söt....
image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0